Zielona Noc w grupie „Biedronek”

W środę 15 maja 2019r. przedszkolaki z grupy „Biedronki” , solidnie spakowani, z mnóstwem energii i dobrego humoru wyruszyli na niezapomnianą noc. Dla niektórych dzieci była to pierwsza noc poza domem. Pierwszym celem naszej podróży było Sanktuarium Maryjne w Tuchowie, a następnie wizyta u sióstr w tamtejszej Ochronce. Był to czas na swobodną zabawę i podwieczorek.

Następnie udaliśmy się do Domu Rekolekcyjnego w Ciężkowicach, gdzie po kolacji zaczęła się prawdziwa zabawa. Po kąpieli wszystkie dzieci udały się do dużej sali, gdzie odbyła się „piżama party”.  Na zakończenie przedszkolaki obejrzały bajkę. Tej nocy wyjątkowo nikomu nie chciało się spać, ale na szczęście przedszkolaki w końcu „padły” ze zmęczenia i mnóstwa  emocji.

Następny dzień zaczął się od Mszy Świętej w kaplicy w Domu Rekolekcyjnym. Po śniadaniu ruszyliśmy na skałki. Pierwsze szczyty zostały zdobyte. Piękna  pogoda dopisywała więc jeszcze przed obiadem był czas na zabawę na placu zabaw. Po spakowaniu wszystkich rzeczy i podziękowaniu Gospodarzom za miłe i życzliwe przyjęcie wyruszyliśmy w drogę powrotną. Odwiedziliśmy jeszcze Muzeum Przyrodnicze. Tam zwiedzaliśmy przygotowane ekspozycje, a także mogliśmy się dowiedzieć wielu ciekawostek dotyczących Ciężkowic. Szczęśliwi, ale jednak trochę zmęczeni dotarliśmy do Szebni. Przywieźliśmy ze sobą mnóstwo wspomnień i niezapomnianych przeżyć, które na długo zostaną w naszych sercach.